Op uw aankoop bij Tavolo enzo zit een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn van 14 dagen, vanaf de dag dat je het product ontvangt, mag je jouw bestelling bekijken en uitproberen zoals je dat in een showroom ook zou doen. Zodra je jouw bestelling in gebruik neemt dan vervalt deze zichttermijn. Deze zichttermijn geldt niet voor op maat gemaakte producten.

Is het product niet wat je ervan verwacht hebt dan ben je in de gelegenheid jouw bestelling te retourneren. Je dient binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op te nemen dat je afziet van de koop. Je kunt dit doen door ons een email te sturen . Na jouw melding van de koop af te zien hebben wij 30 dagen de tijd om de bestelling bij je op te halen, want zelf retourneren mag niet. Het product dient compleet en onbeschadigd en in de originele verpakking moeten worden opgehaald en bij ons aan te komen (de transporteur kan namelijk niet controleren of er beschadigingen zijn als de verpakking er al om heen zit en dus checken we dit zelf bij aankomst). De kosten voor het retour sturen van de bestelling zijn voor uw eigen rekening (indicatie kosten €100,- per product). U krijgt binnen 30 dagen nadat wij uw geretourneerde bestelling hebben ontvangen in ons magazijn de aanschafkosten van uw bestelling van ons retour indien het product nog in goede staat is. Speciaal voor u op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd.

Klachten:

Natuurlijk hopen wij altijd dat je tevreden bent, maar het kan voorkomen dat er toch iets mis is gegaan tijdens het vervoeren van onze producten. Daarom vragen we je om jouw bestelling direct bij levering al te controleren op eventuele beschadigingen.  Mocht er toch iets mis zijn dan is onze klachtenprocedure als volgt:

  • je meldt de schade binnen 3 dagen bij ons schriftelijk (info@tavoloenzo.nl)
  • je meldt hierbij wat er er aan de hand is volgens jou
  • je stuurt hierbij ook duidelijke foto’s van de schade (zonder foto’s kunnen wij niets)
  • binnen een week nemen wij dan contact met je op en komen we terug op de klacht .
  • bewaar de originele verpakking!

Retourneren na schade:
Zodra wij aangegeven hebben het blad te gaan repareren of te gaan vervangen (verschilt per klacht) , maken we een afspraak met je om het blad bij je op te halen. De kosten zijn in dit geval voor ons. Je dient het blad wel weer in de originele verpakking (goed verpakt) aan ons te retourneren. Vandaar dat we je vragen om de verpakking te bewaren.

Garantie

Op onze producten zit een garantie van 2 jaar. In het geval van refurbished producten hanteren wij een garantietermijn van 12 maanden, tenzij expliciet anders is overeengekomen. (zie ook onze alg. voorwaarden)

De garantie geldt niet, indien het gebrek te wijten is aan:

  • onoplettendheid van de consument of opdrachtgever;
  • oneigenlijk gebruik van het product;
  • gebruiksschade;
  • opzettelijke beschadiging; of
  • nagelaten verzorging van het product

Let op:

  • onze melamine producten mogen niet aan grote temperatuurswisselingen onderhevig zijn;
  • onze melamine producten zijn niet geschikt voor gebruik buiten of in vochtige ruimtes (dus ook geen schuur! ) ;
  • onze melamine producten mogen alleen schoongemaakt worden met water en zeep (beslist geen professionele schoonmaakmiddelen ivm beschadigen toplaag).